    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego i wcześniejszy zakup nowego
    Date: Sat, 02 Nov 2013 18:44:59 -0500

    barasa wrote:

    > dziękuję za odpowiedz, spadek jest z tego roku, np jak wyglądała by
    > sytuacja podatkowa kiedy kupuję nowe np 10 listopada (wygrywając
    > przetarg) a sprzedaję stare 24 listopada przelewając pieniądze ze
    > sprzedaży (bo po przetargu mam 14 dni na wpłacenie)

    a co to znaczy kupic mieszkanie na przetargu?
    Jakis akt notarialny podpisujesz i kiedy?
    Bo mieszkanie można kupić tylko notarialnie.
    Chyba, że to nie mieszkanie kupujesz, tylko jakies prawo do czegos
    blizej nieokreślonego

    dla US bedzie sie liczyc sie data aktu notarialnego (tak mi sie wydaje
    :) ).
    Wiec moze ci sie uda wygrac przeterg i przeciągnąć podpisanie aktu
    notarialnego na po sprzedaży mieszkania.

    > de facto nowe kupione jest dokładnie z pieniędzy ze starego ale daty
    > zakupu i sprzedaży się mijają o kilkanaście dni

    jak wyzej.
    trzeba zdefiniowac co jest datą zakupu.