  • Data: 2013-11-02 14:04:03
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego i wcześniejszy zakup nowego
    Od: barasa <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ...nie piszesz wyraźnie, czy ten spadek jest z tego roku :)
    > Niestety przepisy o sprzedaży mieszkań są zawikłane, bo różne regulacje
    > przewidywały warunki zależne od *nabycia*, więc w tym zakresie działają
    > stare przepisy (znaczy mogą obowiązywać przepisy, które nie dotyczą
    > mieszkań nabytych w tym roku).

    dziękuję za odpowiedz, spadek jest z tego roku, np jak wyglądała by
    sytuacja podatkowa kiedy kupuję nowe np 10 listopada (wygrywając
    przetarg) a sprzedaję stare 24 listopada przelewając pieniądze ze
    sprzedaży (bo po przetargu mam 14 dni na wpłacenie)

    de facto nowe kupione jest dokładnie z pieniędzy ze starego ale daty
    zakupu i sprzedaży się mijają o kilkanaście dni

    pozdrawiam