  • Data: 2017-09-21 11:15:19
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-21 o 10:22, kosmos pisze:

    > Wygląda na to, że jak już wejdzie to uzyskuje takie same uprawnienia jak
    > ten nierzetelny.

    Nie, bo prawo nie wynika z wejścia, tylko z mieszkania. I nie, przyjazd
    do kogoś w odwiedziny i nocowanie przez tydzień nie oznacza zamieszkania.

    > W kwestii wyłamywania zamków też chyba jest furtka - "ja się nie
    > włamywałem, tylko wchodziłem do lokalu, który jest w moim posiadaniu". I

    Papier (usenet) przyjmie wszystko, tylko... że tu ten ktoś niczego nie
    posiadał.

    > niech "nielegał" udowadnia przed sądem, że to on i tylko on "posiadał"
    > lokal w danym momencie.

    Że mogą wyniknąć spory, to wiadomo, niemniej jednak w praktyce prawo
    mocno chroni mieszkającego i naprawdę ma on wiele możliwości
    praktycznych, aby nie wpuszczać. Co jest właśnie powodem tego, że
    wynajmujący, zresztą słusznie, narzekają na prawno nie pozwalające im
    pozbyć się niepłacącego lokatora. Widać nie poszli po radę do kosmosa,
    bo ten by im zaraz poradził czymś uniwersalnym, typu "włam się i
    powiedz, że tu mieszkasz" haha jaja :)

    --
    Liwiusz