    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <opdnt0$4ka$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <opdoo8$vq3$2@node2.news.atman.pl>
    <opnrdk$sop$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <opnsjf$a3p$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <opps4a$lsv$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <opqi5g$si4$1@node1.news.atman.pl> <opqikd$uuo$1@node2.news.atman.pl>
    <opqjic$tqv$1@node1.news.atman.pl>
    <59c1351e$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <ops245$cr3$3@node1.news.atman.pl> <opthe3$nu7$1@node2.news.atman.pl>
    <optinl$ros$1@node1.news.atman.pl> <optoeq$1uo$1@node1.news.atman.pl>
    <optppv$369$1@node1.news.atman.pl> <optqju$411$1@node1.news.atman.pl>
    <optra8$4sn$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Date: Wed, 20 Sep 2017 17:53:34 +0200

    dyskusyjnych:optra8$4sn$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-20 o 15:31, kosmos pisze:

    >To sobie możemy podyskutować. Uważam, że policjant nie powinien o tym
    >decydować, ponieważ nie może zastępować oceny sądu.

    I zapewne tak bedzie - policjant powie, ze do sprawa cywilna i
    zalatwic ja trzeba przed sadem ... tylko to nic nie znaczy, jesli nie
    powiesz co konkretnie zrobi w razie konfliktu dwoch wynajmujacych.

    >Trochę bez sensu, bo jakby mieli mieszkać oboje, to znaczy, że żaden
    >z nich nie może realizować praw z umowy najmu.

    A policjant powie, ze to jest sprawa cywilna i prosze sobie zalatwic
    przed sadem, a po policje to dzwonic w sprawie przestepstwa :-P

    J.