  • Data: 2017-09-19 17:14:36
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-09-17 o 12:07, Kris pisze:

    > A jakby nie pokazzli papieru to co policjant by im zrobił?

    Policjanci wycofali się nie z powodu okazania im umowy, tylko z tego
    powodu, że osobę wylegitymowali i wyjaśniła sensownie zaistniały
    okoliczności. Jakby powiedział, ze wynajmuje zamiast pokazać umowę, to
    tez by się wycofali. Pewnie ani śladów włamania nie było, ani facet na
    włamywacza nie wyglądał i tyle.