  • Data: 2007-06-26 05:59:33
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - płatność gotówką
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu w...@i...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Planuję sprzedaż mieszkania. W związku z tym, że kupujący prosił o
    > odroczenie terminu płatności o miesiąc od daty podpisania aktu
    > notarialnego, chcę się zabezpieczyć i zarządać od niego 30% wartości
    > mieszkania w gotówce w dniu podpisania. Wyjdzie to ok. 60 000 zł. Czy
    > istnieje możliwość zapłaty takiej kwoty w gotówce (z ręki do ręki),
    > czy musi to być przelew?

    Moze byc gotowka. Ale jak na moj gust, jestes bardzo odwazny i do tego
    ekspert jesli chodzi o rozpoznawanie banknotow. Czemu nie chcesz
    przelewu? Male ryzyko ze 'znajomy' nasle kolegow, ktorzy odbiora Ci ta
    kas, brak ryzyka otrzymania falszywych banknotow.
    Popraw prosze delimiter (kreska-kreska-spacja)
    --
    badzio