  • Data: 2007-06-26 11:25:49
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - płatność gotówką
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4680f5d2@news.home.net.pl...

    > Robercie, dziekuje za przedstawinie swietnego rozwiazania. Nie wiem
    > tylko, czy umowa przedwstępna, nawet notarialna, jest warunkiem
    > wystarczajacym dla banku do uruchomienia kredytu. Ale zadzwonie do banku
    > i sie upewnie. Wiem, ze kupujacy otrzymal kredyt.

    Tak robią przecież developerzy, którzy sprzedają nieistniejące domy. Nie
    sądzie, by bank miał skrupuły przy istniejącym mieszkaniu. Ale zapytaj.

    > Ba, niestety kupujący, ze względu na sytuacje rodzinna nalega na
    > otrzymanie kluczy w dniu podpisania aktu notarialnego. Nie wiem jak to
    > jest niebezpieczne.

    Może być opisywany przez innych problem. Wprowadzi się i nie zapłaci.
    Ryzyko musisz sam ocenić. Teoretycznie nie ma przeszkód być mu to
    mieszkanie użyczył jeszcze przed sprzedażą. Możesz w akcie wpisać, że
    dostaje klucze celem umożliwienia przygotowań do przeprowadzki bez prawa do
    zamieszkania, ale pożytek z takiego zapisu będzie tak naprawdę niewielki.

    > To reguluje podpisana wcześniej "nienotarialna" umowa przedwstępna.

    Nienotarialną umową przedwstępną możecie sobie ... wytapetować ścianę.