  • 1. Data: 2002-10-17 07:11:52
    Temat: Sprzedaż mieszkania
    Od: "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl>

    Gość, który chce kupić ode mnie mieszkanie nalega, aby dać sobie spokój z
    umową przedwstępną, "bo po co płacić notariuszowi". Forse na kupno chce sobie
    załatwić z banku (kredyt). W tym celu wymaga ode mnie, abym mu wypełnił kwit
    z banku, który nosi tytuł -Oświadczenie zbywcy, w którym zbywam nieruchomość
    na jego rzecz i wpisuję umówioną sumę pieniędzy. Zywię do tego pana
    podejrzenia, ponieważ namawiał mnie bym mu dał klucze, po zapłaceniu przez
    niego zadatku, ale to uciąłem szybko. Chodzi mi tylko o to, czy może mnie
    jakos wykołować, nie podpisując ze mną umowy przedwstępnej. Być może pytam o
    rzeczy podstawowe, ale nigdy jeszcze nie sprzedawałem mieszkania.

  • 2. Data: 2002-10-17 07:33:43
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Takie oświadczenie nie niesie za sobą żadnego ryzyka o ile nie napiszesz
    tam, że sumę wziąłeś. Aby skutecznie sprzedać MUSI być akt notarialny.
    Podpisz z nim umowę przedwstępną w formie pisemnej a nie u notariusza.(jak
    nie chcecie kosztów). Będzie to miało taki skutek, że nie będziesz mógł
    żądać od niego ZAWARCIA umowy (o ile się wycofa) natomiast będziesz mógł
    żądać zwrotu kosztów jakie poniosłeś licząć na zawarcie umowy...
    Użytkownik "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aolnro$7s9$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-10-18 09:17:42