  • Data: 2016-10-19 23:49:50
    Temat: Re: Sprzedaz/kupno RTV z drugiej reki, a rekojmia/gwarancja
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Karty gwarancyjne to coraz większa rzadkość., a podstemplowane przez sprzedawcę
    (internetowego, gdzie masz prawo zwrotu) to już w ogóle ho, ho, ...
    Faktycznie paragon (niespersonalizowany) może być, ale myślę o sytuacji, gdy jest
    faktura na osobę fizyczną (konsumenta nieprzedsiębiorcę).

    -----
    > Pytanie z innej beczki, a skąd gwarant lub sprzedawca mają wiedzieć, że to nie Ty
    jesteś pierwszym właścicielem, skoro do uzyskania oby tych rzeczy wystarczy
    przeważnie karta gwarancyjna i paragon?