  • Data: 2015-02-19 12:36:08
    Temat: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-19 o 12:30, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale zgodne z prawdą, przynajmniej w moim życiu ;)
    >
    > Jak masz inne, to rozwiń myśl, bo na razie to małoś konkretny.

    No nie wiem. Wbiło mi się w pamięć, że cena ebooka jest niższa niż cena
    papieru, przynajmniej tak było kilka lat temu. Teraz już nie patrzę na
    papier, często zresztą książka nie ma wersji papierowej. Może
    rzeczywiście się wyrównało, zgodnie z zasadą, że nieważne koszty, tylko
    ważne to, ile jest klient w stanie zapłacić za książkę, i skoro dawał
    "50" za papier, to może i dać "50" za ebooka.

    W tym całym zamieszaniu argument, że nie mogę (legalnie) sprzedać ebooka
    jest śmieszny, skoro mogę (praktycznie) raz kupionego ebooka dać 10
    przyjaciołom, tudzież otrzymać od nich 10 ebooków za darmo, która to
    sytuacja znacznie przewyższa profitu z potencjalnej możliwości sprzedaży.

    --
    Liwiusz