    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz dzialki - na raty - umowa notarialna
    Date: Wed, 19 Jan 2005 10:06:31 +0100

    Sebol wrote:

    > Dnia Tue, 18 Jan 2005 10:39:04 +0100, Mariusz Wojciechowski naskrobał(a):

    > Nie udziela się kredytów bo od tego są banki. Jeżeli kupiec nie jest w
    > stanie uzyskać kredytu budowlanego (najtańsze na rynku) na okres nawet 30
    > lat to pytanie podstawowe - dlaczego ty masz go kredytować jeżeli go może
    > nie stać na tą nieruchomość? Jeżeli bank nie chce podjąć takiego ryzyka to
    > chyba coś jest na rzeczy :>

    No na przyklad dla tego, ze dzialka nie jest "budowlana"
    naprzyklad dla tego ze choc klient nie ma "zdolnosci kredytowej"
    chce sprzedac cos.. i jest jeszcze wiele innych przykladow..

    Tak, od kredytow sa banki, ale jakos dziwbnie cala gospodarka
    U NAS kreci sie na "odroczonych platnosciach"..

    Boguslaw