    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz dzialki - na raty - umowa notarialna
    Date: Tue, 18 Jan 2005 10:53:16 +0100

    Mariusz Wojciechowski wrote:

    > Witam,
    > Mam dylemat, sprzedaje dzialke i kupiec chce ja kupic na nastepujacych
    > zasadach, wplaca mi 30% wartosci i jednoczesnie chce podpisac odrazu umowe
    > notarialna w ramach ktorej stanie sie pelnoprawnym wlascicielem gruntu,
    > jemu chodzi o to ze chcialby sie zaraz zaczac budowac i teraz w jaki
    > sposob moge sie zabezpieczyc, jak odzyskac w przypadku jego nie
    > wyplacalnosci dlugu albo pieniadze albo dzialke, i jak wyglada sprawa w
    > przypadku gdy on juz cos postawi na tej dzialce.
    >
    > Interesuja mnie tez wlasze doswiadczenia czy w przypadku niesplacania
> [...]

    Nie widze ZADNEGO problemu.

    Sam tak dzialke kupilem, dom stoi dzialka zaplacona.

    Pan Notariusz owe raty w umowe wpisze oraz ze w razie nie zaplacenia
    dluznik podaje sie egzekucji z w/w dzialki... i juz.

    Dzialka to najlepsze zabezpieczenie, jakie sobie mozesz wymazyc..
    nooo prawie najlepsze..
    lepsze ma tylko bank, bd pozyczke zabezpiecza LOKATA..

    Boguslaw