    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 29 May 2010 15:24:13 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Sprzedaż domeny Vs Urząd Skarbowy

    On Wed, 26 May 2010, .B:artek. wrote:

    > Musisz się zarejestrować w US jako podatnik VAT

    Myślisz, że sprzeda tych domen za >20 000 zł?
    BTW: nie pamiętam od kiedy limit jest podniesiony, bo być może już jest
    na 2010r całe 50 000 dla "rozpoczynających" i 100 000 dla "starych".

    Bo jak sprzeda w roli osoby "rozpoczynającej czynności" która korzysta
    ze zwolnienia, to wystarczy prowadzenie ewidencji sprzedaży (uproszczonej).

    pzdr, Gotfryd