  • Data: 2017-12-10 20:01:25
    Temat: Re: Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętasz różnej maści wyroki w sprawie sprzedaży na ALLEGRO? Uważam, że
    > spokojnie jet to do wygrania - o oczywiście o ile komu by się chciało
    > iść z tym do sądu.

    Piszesz zupełnie nie na temat - tutaj nikt sprzedaży co do zasady nie
    odmawia, tylko prosi o przyjście w innym terminie.

    Poza tym na allegro sprawa jest prosta - elektronicznie zamówione, więc
    kupione. A w sklepie - nie. Klient wskazuje, pani mówi - to nie na
    sprzedaż, bo to tylko wystawa / to kupił inny klient - i nici z zakupu.

    > Ale tow świetle naszych rozważań tylko poboczny
    > wątek, bo spokojnie da się na tej bazie iść w kierunku wykroczenia
    > przeciwko osobie organizującej sprzedaż.

    Ale po co się ograniczać, od razu weźmy 286/1, w końcu wyłudza się
    przynajmniej czyjś czas.

    > Nie chce mi się szukać, al generalnie towar wystawiony w miejscu
    > sprzedaży jest ofertą, a zatem to problem sprzedawcy, skąd weźmie drugi,
    > a nie klienta.

    No to może poszukaj, bo na razie dyskusja jest bezprzedmiotowa. Na
    sprzedaż jest to, co jest na sprzedaż, a nie kaloryfer w sklepie, czy
    towar innych klientów.

    --
    Liwiusz