  • 1. Data: 2004-04-05 09:50:36
    Temat: Sprzeciw od wyroku nakazowego
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    W jaki sposób wnosi się sprzeciw od wyroku nakazowego? Co nalezy napisac w
    pismie, jakies uzasadnienie też jest potrzebne?

    Chciałbym po prostu, aby odbyła się normalna rozprawa. Bo wydaje mi się
    dziwne, iż sąd wydaje wyrok nakazowy w przypadku gdy zeznania stron były
    całkowicie rozbierzne i niespójne.

    Wyrok - http://www.ostbahn.net/temp/sok2/wyrok.jpg

    Dziekuje z góry za pomoc
    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-04-05 10:08:56
    Temat: Re: Sprzeciw od wyroku nakazowego
    Od: " " <a...@g...pl>

    http://www.formularze.wzorypism.com/cywilne/spn.htm - formularz sprzeciwu.
    powodzenia

  • 3. Data: 2004-04-05 10:10:40
    Od: " " <a...@g...pl>

  • 4. Data: 2004-04-05 10:10:56
    Od: " atekpl" <a...@g...pl>

  • 5. Data: 2004-04-05 10:20:10
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.formularze.wzorypism.com/cywilne/spn.htm - formularz sprzeciwu.
    > powodzenia

    Tylko z tego co widze, to jest sprzeciw od nakazu zapłaty.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2004-04-05 11:35:53
    Od: " " <a...@g...pl>

    kovalek <k...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tylko z tego co widze, to jest sprzeciw od nakazu zapłaty.

    jesli widzisz roznice miedzy wyrokiem nakazowym a nakazem, to szukaj dalej

  • 7. Data: 2004-04-05 12:16:10
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > jesli widzisz roznice miedzy wyrokiem nakazowym a nakazem, to szukaj dalej

    No dalej pewnie nie znajde... Jeszcze mnie zastanawia, czy jezeli zloze
    sprzeciw w innej formie (nie na tym formularzu), to czy zostanie on
    przyjety.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 8. Data: 2004-04-05 12:31:03
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No dalej pewnie nie znajde... Jeszcze mnie zastanawia, czy jezeli
    > zloze sprzeciw w innej formie (nie na tym formularzu), to czy zostanie
    > on przyjety.

    heh
    no ja zasadniczo bym sie zastanawial czy zostanie przyjety jeśli
    skorzystasz z tego formularza ....
    ; ))

    to zupełnie inna sprawa

    sprzeciw o jakim piszesz tworzy się normalnie .

    data miejscowosc, do kogo . sygnatura akt
    na środku wielkimi wołami - *sprzeciw od wyroku w postępowaniu
    upominawczym*

    i piszesz :
    niniejszy wyrazam sprzeciw .........
    ponieważ
    Proszę/ domagam się rozpatrzenia sprawy na zasadach ogolnych.

  • 9. Data: 2004-04-05 12:35:49
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    [... Jeszcze mnie zastanawia, czy jezeli zloze
    > sprzeciw w innej formie (nie na tym formularzu), to czy zostanie on
    > przyjety.
    ...]
    O ile dobrze pamietam to jest wymog aby sprzeciw wobec wyroku nakazowego byl
    skladany minimum w tej samej postaci, czyli pozew napisany recznie ty tez
    mozesz odrecznie, pozew zlozony na formularzu ty tez musisz na tym
    formularzu.
    Oczywiscie gdy pozew zlozony na czerpanym papierze ze zloconymi literami ty
    chyba tak nie musisz :)

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 10. Data: 2004-04-05 13:10:12
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    a...@g...pl wrote:
    > jesli widzisz roznice miedzy wyrokiem nakazowym a nakazem, to szukaj dalej

    jeśli nie widzisz róznicy między nakazem zapłaty w postępowaniu cywilnym
    a wyrokiem nakazowym w post. karnym (o wykroczenia) to... ;)

    KG