  • Data: 2005-03-11 10:01:50
    Temat: Re: Sprostowanie, uzupelnienie protokolu z rozprawy
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Fonon napisał(a):

    > 1) Mam powody i dowody na poparcie takich twierdzeń np. w postaci
    > postanowień jakie wydaje w sprawie. Niestety, mnie to wcale nie śmieszy.

    A skąd wiesz, że postanowienia są błędne, skoro nie jesteś prawnikiem i
    nie musisz znać się na prawie? To, że są inne niż według ciebie powinny
    być to nie wystarczy. To, że sa nielogiczne i sprzeczne ze zdrowym
    rozsądkiem także niekoniecznie świadczy o tym, że sa złe, bo prawo
    niestety w wielu miejscach jest nielogiczne i sprzeczne ze zdrowym
    rozsądkiem.

    > 2) Ja nie jestem sędzią, a nawet prawnikiem i znać się nie muszę,
    > natomiast od sędziego oczekuję bardzo wysokich kompetencji.

    A owe kompetencje winny się przejawiać w tym, że będzie orzekał na twoją
    korzyść, tak?

    > 3) W TVN był kiedyś emitowany program "Usterka". Proponuję byś wyjaśnił
    > im, że nie mają racji krytykując "fachowców", bo sami się nie znają na
    > naprawie samochodów, lodówek, różdżkarstwie itd.

    Istnieje pewna różnica. Na początku dziennikarze zasięgali opinii
    specjalisty, który tworzył ową usterkę i mówił im, co się stało, co
    trzeba zrobić i ile to powinno kosztować.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis