  • Data: 2004-06-12 10:56:49
    Temat: Re: Sprawdzanie plecakow w sklepach
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > ::
    > : Masz zupełną rację - płaci się nie za dojazd na policję, tylko za
    > : spowodowanie zmiany trasy pojazdu. Jeśli takich zasad nie akceptujesz -
    > : idziesz z buta albo jedziesz taryfą.
    > : --
    >

    > mowisz kanarowi by wezwal policje do zajezdni, jezeli on na sile zmieni
    > trase to on placi,
    >
    > P.

    A co jeśli ja nie chcę jechać do zajezdni ani na policję tylko muszę
    wyjść? Co z ograniczeniem swobody? Co jeśli na skutek takiego
    zatrzymania przez kontrolerów, co zwykle objawia się w sposób
    "otoczenia" obłymi cielskami, klienta - poniosę straty? Mniej lub
    bardziej przeliczalne na pieniądze, np. spóźnię się na rozmowę o pracę?

    --
    Tobi
    t...@p...onet.pl

    Masz stronę WWW? Koniecznie odwiedź http://pp.aukcje24.pl !