  • Data: 2018-11-21 11:15:15
    Temat: Re: Sprawdzają ile było w kopercie od gości na weselu.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-21 o 10:57, Wojtek pisze:

    > Dla sklepu jest przychód, dla mnie jest rozchód, koszt. Co z tym jest
    > dziwnego?

    Dziwne jest to, co wyciąłeś, że dawanie w kopertę miałoby umożliwiać
    obniżanie dochodu (czyli i podatku), ale przecież nie obniżasz sobie z
    tego tytułu podatku, tak jak nie obniżasz go kupionym na śniadanie
    chlebem, więc twoja analogia jest... nieprzystająca do przepisów i
    oparta na błędnym założeniu (że rozchód implikuje podatkowe obniżenie
    przychodu).

    > Jak daję tobie 5 PLN to Ty masz przychód a ja mam rozchód. Strona Ma =
    > Strona Wn.

    No to tak samo sobie policz jak dajesz w kopertę na weselu, nikt ci nie
    broni. Zatem odpowiedź na twoje pytanie:

    > Rozumiem, że goście mogą wtedy odpisać od przychodu kopertę?
    > Bo jak jest przychód to musi być też rozchód, koszt.

    Tak, goście w swoim Microsoft Money mogą sobie odpisać kopertę od
    przychodów.

    --
    Liwiusz