    From: "Rob" <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawca stłuczki się nie przyznał -> sąd grodzki
    Date: Mon, 5 Feb 2007 17:28:06 +0100

    > Dla rysy na zderzaku warto? Zderzak jest do zderzania i rysowania. Jeśli u
    > niego na aucie nie ma śladów, a Ty nie masz porządnych świadków, to nie
    > licz na wygraną.

    Teraz, jak już emocje opadły, to też uważam, że nie warto. Choćby ze względu
    na mój czas. Dlatego jeśli mam gdzieś po sądach jeździć, to wole dać sobie
    spokój. Pytanie, czy jeśli sprawa już trafiła do sądu, to nie spotkają mnie
    żadne konsekwencje, że dam sobie spokój (np. koszty postępowania).
    Pozdrawiam
    Norbert