  • Data: 2020-09-06 12:56:28
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 12:25:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zdradzisz sposób na zbadanie zawartości alkoholu we krwi
    > sfotografowanego kierowcy? Bo mi się twój pomysł bardzo podoba, tylko
    > nie wiem, jak to zrobić :-)

    Piętrzysz bzdurne trudności. Uciekających pijaków jest znikoma część,
    jak uciekną to wielkiej straty nie będzie w przeciwieństwie do skutków
    katastrofy do jakiej może doprowadzić pościg. Jeśli złapiesz pijaka z
    parogodzinnym opóźnieniem, poziom alkoholu i metabolitów w krwi wskaże
    ile jej miał kiedy jechał. A poza tym można zrobić wywiad gdzie był i
    ile pił. I w końcu wszystko jedno czy odpowie za jazdę po pijaku czy za
    ucieczkę. Staraj się bardziej, pamiętaj - myślenie!
    --
    Jacek
    -I hate haters-