  • Data: 2020-09-03 21:28:03
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tomasik, naprawdę stać cię na więcej, nie rozczarowywuj mnie. Jeśli
    > nigdy nie reżyserowałem filmu to nie mam prawa się wypowiedzieć czy on
    > dobry czy zły? Zacznij wreszcie rozmawiać do rzeczy bo cię oleję.

    Czy dobry, czy zły, to masz oczywiście prawo, ale krytykowanie reżysera
    takiego filmu za sposób reżyserowania, to w takim wypadku trochę kiepski
    pomysł. Pasowałoby się choć trochę na tym znać. Nie wiem. Może choć
    trochę poczytać na ten temat.

    Jeśli chodzi o pościgi - bo na reżyserce mało się znam - to jest kilka
    ustaw do poczytania, rozporządzeń i zarządzeń. Pasowałoby choć trochę
    wiedzieć, w jakiej "przestrzeni decyzyjnej" się poruszasz. Bo to nie
    film,. a pościg nie polega na szybkiej jeździe za uciekającym.

    --
    Robert Tomasik