  • Data: 2002-12-17 12:13:51
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:atmvol$vlv$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Dopóki się gówniarzu nie nauczysz odpisywać ,będziesz traktowany tak jak
    > traktuje się trolla.
    >
    > Leszek

    Jeżeli chcesz koniecznie zabłysnąć to nie unikaj odpowiedzi na jasno zadane
    pytanie tylko odpowiedz gdzieś Ty znalazł w kodeksie Hammurabiego
    cytat podany przeze mnie (to prawda był niepełny ale wystarczający).
    Jak mi podasz wiarygodne źródło wtedy czoła przed Tobą schylę.

    Poza tym najpierw przestań paplać co wiesz tylko pisz na temat.
    A jeżeli zarzucasz nieścisłość cytatów, to podawaj źródła, nie nauczyli
    Cię tego rózgą w szkole!! A jeżeli jesteś tak głupi że rzucasz słowa na
    wiatr i zdajesz
    sobie z tego sprawę to pochyl czoła!!
    I jeszcze jedno, Twoje "wyszukane" słownictwo nie pasuje do tej grupy.
    Już Ci napisałem że obraźliwymi słowami każdy kretyn i menel potrafi rzucać,
    a Ty jak narazie nie udowodniłeś nic ponad.
    Tylko udowadniasz swoje lamerstwo i głupotę, nic ponad to.
    Niech psy szczekają a Twoja karawana niech podąża dalej,
    karawana Twojego życia.

    Pozdrawiam

    Darek