  • Data: 2005-01-23 02:39:39
    Temat: Re: Sprawa z byłym pracodawcą
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 sty o godzinie 13:12, na pl.soc.prawo, Jacek Wojnarowski
    napisał(a):

    > Aha - i jest jeszcze jedna sprawa: przez cały czas zatrudnienia byłem
    > zarejestrowany na pełen etat, ale na konto wpływało mi tylko 500 zł, a w
    > umowie mam 624. Gdzie można to zgłosić?

    Po pierwsze, nie podałeś w jakim roku podatkowym otrzymywałeś to
    wynagrodzenie w wysokości 624 PLN.
    Różnica pomiędzy 624 a 500 wynika że ta pierwsza wartość jest wartością
    brutto, druga - netto, którą otrzymujesz do "ręki"

    W związku z tym iż nie napisałeś w jakim roku trwała Twoja praca, trudno
    ocenić czy płaca brutto równała się z minimalnym wynagrodzeniem oraz czy to
    wynagrodzenie nie podlegało obniżeniu ze względu na Twój staż. Generalnie,
    płaca w wysokości 624 PLN nie miała miejsca:
    http://www.pit.pl/pages/i/305.php

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423