    From: "N30 (mietoofka)" <n...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa z Allegro
    Date: Mon, 16 Dec 2002 16:41:24 +0100

    Kamil Golaszewski wrote:
    > "N30 (mietoofka)" napisa_(a):

    > Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów - już sam tytuł o czymś
    > mówi, zgodnie z definicją z kc (art.384 - zresztą aktualną jego treść
    > wprowadziła właśnie ta ustawa): "Za konsumenta uważa się osobę, która
    > zawiera umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio nie związanym z
    > działalnością gospodarczą". Dwa pierwsze rozdziały ustawy odnoszące się
    > do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa i umów zawieranych na
    > odległość (to dwie odrębne konstrukcje z trochę innymi regulacjami)
> [...]

    Ok. przepraszam namocniej. Czyli jako osoba prywatna sprzedam obraz na
    allegro to czy komus on sie spodoba czy nei nie mam obowiazku oddac mu
    pieniedzy lub go wymienic?? Ale gdy to zorbie jako firma juz mam ow
    obowiazek?

    New software v. 0.2 with mietoofkas support.
    More exiting post by me ;-)
    www.n30.us