  • 11. Data: 2005-02-24 08:16:39
    Temat: Re: Sprawa w sadzie pracy (dlugie)
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Nie.

    No to jesli nie byles pracownikiem i nie podpisalej zadnej umowy to za co
    odszkodowanie ??

    > Tego w pipie mi nie chcieli powiedzieć. Dostałem odpowiedź z pipu, która
    > potwierdziła moje zarzuty.

    No ale nie zapominaj, ze ty nie byles pracownikiem a on chce wykazac, ze nim
    byles i nie zrobiles co tobie kazal. To nie jest sprawa o zatrudnianie
    ciebie na czarno ale jesli bedzie trzeba to spoko. Niech dowiedzie, ze w tym
    czasie, ktory podaje byles pracownikiem a pozniej dopiero nalezy wyjasnic
    dlaczego nie ma umowy. Zadaj odebrania przyzeczenia. Swoja droga jesli nie
    ma umowy to i tak jego dyskusje sa czcze. A w czasie pracy (gdy byla umowa)
    zakres obowiazkow otrzymales ??

    > Nie wiem o czym myślałem jak pisałem poprzedniego posta (chyba o
    > zbliżającej się rozprawie) - chodziło mi o listę _obecności_

    No to mozesz wnosic tak jak w przypadku listy plac i robic to co w przypadku
    listy plac gdyby sie czepial

    > Po dokonaniu delikatnego wywiadu, dowiedziałem się, że chodzi tylko i
    > wyłącznie o zemstę: pociągać mnie po sądach, ponękać, podenerwować,
    > powysyłać bzdurne pisma do mnie, obmawianie mnie do pracowników.

    Udowodnij to a sprawe znieslawienie wygrasz i odszkodowanie z tego
    wynikajace dostaniesz.

    > wszystko za to że miałem czelność odejść z firmy bez pozwolenia, że nie
    > chciałem pracować bez umowy.

    no to spokojnie mozesz na poczatku podniesc.

    > A była to moje pierwsza praca. Ehhh, polska
    > rzeczywistość...

    No nie jest tak zle... wielu to gnojki ale nie wszyscy. ;)

    Pozdrawiam Maver