  • Data: 2006-09-28 13:27:41
    Temat: Re: Sprawa rozwodowa i alimenty.
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Martinezz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:efggtu$1hb$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Mój brat ma taki problem.
    > 2 miesiące temu wyprowadziła się jego żona z domu
    > z trójka dzieci do swoich rodziców. Dzisiaj otrzymał pismo
    > o alimenty. Ma dostarczyć papiery odnośnie swoich zarobków
    > i wydatków. Jego pensja to około 3500 zł. Żona chce po 1000 zł
    > na dziecko. Czy sąd bierze pod uwage coś takiego jak:
    > - brat wynajmuje mieszkanie ?
    > - spłata kredytu mieszkaniowego ?
    > I jeszcze jedno pytanie:
    > Jak mój brat był w pracy z mieszkania zgineło wszystko co posiadali np.
> [...]

    moga mu zabrac 60% zarobkow
    (tyle komornik zabiera mojemu pracownikowi)
    i nie wazne ile za co placi
    zalezy kto bardziej zna sedziego
    taka polska rzeczywistosc
    moglby byc nawet bezrobotnym, to sad rozpatrywalby ile moglby zarabiac i
    dowalilby .

    znajomy bedac bezrobotnym, placac za mieszkanie i rachunki w ktorym mieszka
    zona z 2 dzieci dostal alimenty po 500zl na dziecko