  • Data: 2006-10-02 09:26:47
    Temat: Re: Sprawa rozwodowa i alimenty.
    Od: "dziamdziak" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Miała prawo wszystko zabrać? Nie wydaje mi się.
    > A co z kredytem, pewnie brali gp wspólnie, więc wspólnie muszą go teraz
    > spłacać.
    >
    > pozdr

    Lekiej unikac polskich kobiet jak ognia piekielnego. Trudne sytuacje
    ekonomiczne jakie sa od setek lat w Polsce nauczyly kobiety byc bezwzglednymi
    wzgledem samcow, podstepnymi, klamlliwymi i pazernymi niczym dzikie zwierzeta.
    Wola przetrwania i rodzenia dzieci jest silniejsza od samcow-malzonkow, po
    urodzeniu sie dzieci spadaja ze sztucznie tworzonego przez samice piedestalu
    na dno ich zainteresowan OPROCZ: PIENIEDZY, samce sa tolerowane ze wzgledow
    finansowych; przynies pieniadze do domu!! Proponuje malo zarabiajacym menom
    aby sie nie ludzili!! Nigdy nie zaspokoja rzadzy pieniadza ich samicom!!
    Caly system sadownictwa w Polsce jest nastawiony wyniszczajaco wzgledem
    mezczyzn i czy samica przywlaszczyla sobie meble czy inne rzeczy to i tak juz
    ich nie odda bo sad jej nic nie zrobi! Samice sa stworzone do zycia w stadach
    gdzie rzadzi jeden silny truten tak wiec jak nie urodziles sie Szejkiem
    arabskim i nie masz 25 zon to daruj sobie optymistyczne plany malzenskie!