  • Date: Tue, 03 May 2005 22:38:54 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa o wymeldowanie i równoległe temu...

    Dnia 03/05/2005 22:09, maniac of episioperineoplasty wrote :
    > Witam,
    >
    > Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o udzielenie porady w kwestii dot.
    > wymeldowania...
    > Została złożona sprawa do sądu o wymeldowanie byłego męża, który 3 lata temu
    > wyprowadzając się z miesca zamieszkania zabrał wraz ze sobą sprzęt agd i rtv
    > (pralka, lodówka, telewizor), sztućce, samochód i udało mu się 5 tys. zł.
    > Teoretycznie płaci alimenty w wysokości 550zł miesięcznie, a w
    > rzeczywistości 200, z czego ledwo co przeżyć. Osoba męża żąda 10 tys. za
    > wymeldowanie (polubowne), przy czym zastrasza przy przegraniu sprawy o
> [...]

    W kwesti samego zameldowania: Czy mąż mieszka w miejscu gdzie jest
    zameldowany? Na pewno chodzi o wymeldowanie, a nie o eksmisję?

    W kwestii gróźb: radzę wizytę w komisariacie Policji -- zwłaszcza, jeśli
    istnieje obawa, że groźby zostaną spełnione.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the