  • Data: 2004-01-12 12:29:17
    Temat: Re: Sposób na mniejszy ZUS - czy tak się faktycznie da ?
    Od: "tolky" <f...@d...sokrates.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę, powiedzcie że tak jest ;)

    Nie wiem jak jest teraz ale kiedys bylo tak ze z firmy nie palciłes ZUS-u
    jesli byłes gdzieś zatrudniony nie ważne jak i na ile etatu ....ale miałes
    najniższe wynagrodzenie .... nie wiem ile to teraz jest ale pewnie z 700 zł
    ..i od tego byl odprowadzany ZUS z tego innego zrodla .....to wtedy z DG
    placiles ... tylko zdrowotne ...
    Sprawdz to tak bylo kiedys nie wiem jak teraz ...

    TOlky.