    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Date: Sat, 25 Oct 2003 21:24:54 +0200

    Użytkownik "Margarita" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bndujv$g3d$1@news.onet.pl...
    > Moze blahe pytanie na powaznym forum, ale dla mnie to powazny problem :(
    >
    > Moj sasiad mieszkajacy pietro wyzej non-stop slucha bardzo glosnej,
    > "lupiacej" muzyki.
    > Gdy prosze o przyciszenie sasiad twierdzi, ze od 6 do 22 wolno mu
    wszystko.
    > Czy nie ma
    > jakiegos prawnego sposobu na powstrzymanie go od halasowanie w ciagu dnia
    ?

    Ehhh te przyzwyczajenia z komunikatorow ...

    A co do rozwiazania ...
    Jesli masz jakis mocniejszy sprzet grajacy to postaw glosniki swoje pod
    pokojem gdzie gosc slucha tej muzy ...
    Nastepnie skieruj je w sufit (najlepiej zeby to bylo tak z 20-30 cm od
    sufitu) a potem daj czadu ... Takiej muzy wlasciwie nie bedzie slyszal nikt
    inny oprocz niego i Ciebie ... Jesli nie jest to jakis szczeniak w wieku do
    lat 18 :D a czasami do 40 :) to powinno pomoc po 2 sesjach :) szczegolnie
    wlaczac nalezy muze w czasie kiedy to on jej nie puszcza a jest w pokoju :D
    Sprawdzone podzialalo na goscia bardzo szybko

    Acha jednak najlepiej jesli wczesniej zglosisz to do strazy miejskiej lub ew
    policje ... Halasowac nie mozna nigdy jesli jest to uciazliwe dla innych
    mieszkancow ...