  • 1. Data: 2007-10-17 16:15:04
    Temat: Spolka celowa
    Od: Zi3lu <z...@t...pl>

    Witam Grupowiczow.
    Czy ktos moze mi napisac cos na temat spolki celowej?Chodzi mi o zasady
    dzialania i ogolne informacje.Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-17 17:23:27
    Temat: Re: Spolka celowa
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Zi3lu pisze:
    > Witam Grupowiczow.
    > Czy ktos moze mi napisac cos na temat spolki celowej?Chodzi mi o zasady
    > dzialania i ogolne informacje.Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
    > Pozdrawiam

    Ależ proszę bardzo.

    -
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=spo%C5%82ka+celo
    wa&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

  • 3. Data: 2007-10-17 17:28:29
    Od: Zi3lu <z...@t...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 19:23:27 +0200, Mecenas napisał(a):

    > Ależ proszę bardzo.
    >
    > -
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=spo%C5%82ka+celo
    wa&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

    Dziekuje bardzo Panie "Mecenasie".Tyle to zrobilem przed wyslaniem posta na
    grupe.Niestety w gaszczu tych informacji nie moglem znalezc sensownych
    informacji.
    Nadal prosze o info.

  • 4. Data: 2007-10-18 06:51:19
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Zi3lu" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > grupe.Niestety w gaszczu tych informacji nie moglem znalezc sensownych
    A to :
    http://www.portalrb.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=941&Itemid=189