    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa nagina prawo?
    Date: Thu, 03 Nov 2005 11:53:36 +0100

    Duero wrote:

    > A z jakiej racji?

    z racji zamieszkiwania, serdenko, a jak sie nie podoba to sie wyprowadz,
    a jesli przypadkiem juz to zrobiles, to sie wymelduj

    > Gdzie jest takie prawo?

    tu w polsce i na cale szczescie, bo pozniej taki ja, pan, pani, wszyscy
    placimy za twojego ojca i ciebie przy okazji

    > Skąd ja mam wiedzieć, że ojciec
    > nie płacił?

    nie gadasz z wlasnym ojcem?

    > W jaki sposób mam się zaznajomić z umową, której nie widziałem w
    > życiu na oczy?

    popros ojca niech ci pokaze, a jak nie idz do spoldzielni

    > Jakaś paranoja... Dlaczego ja
    > mam ponosić koszty odsetek, nie mając kompletnie wpływu na terminowość tego
    > typu wpłat???

    juz pisalem, wyprowadz sie, albo wez oplaty na siebie

    > Tak, są pełnoletnie, są razem z nim zameldowane. W jakim prawie zawarta jest
    > owa solidarność?

    chocby w tym ze kozysztasz ze wszystkiego za co twoj ojciec raczyl nie
    zaplacic

    > Jaki wspólny? Nie miałem kompletnie wpływu na powstanie tego długu...

    to nie mieszkales w tym mieszkaniu?
    nie kozystales z niego, wody itd?

    > Coś tu nie gra.

    wszystko gra, tylko jak widac twojemu staremu zachcialo sie kase na
    czynsz wydac na cos innego, porozmawiaj z nim albo wytlumacz mu recznie
    ze tak sie nie robi