    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spoldzielnia mieszkaniowa a odpowiedzialnosc zbiorowa
    Date: 10 Sep 2004 14:01:44 GMT

    In article <f...@p...google.com>, Arek wrote:

    > Czyli jesli z kasy spo?dzielni wyparuje np. kilkaset tysiecy zlotych,
    > bo ktos zrobil przekret - nie wiemy kto (moze ktorys z czlonkow
    > zarzadu itp), to my, spoldzielnia, lokatorzy, mamy sie zrzucic
    > solidarnie po tysiacu zeby wyrownac bilans spoldzielni, tak?

    Taki już los spółdzielców.

    Czego jeszcze nie rozumiesz? Może po kolei:
    1. Macie licznik główny
    2. Na licznik główny jest umowa z wodociągami
    3. Administrator budynku płaci rachunek wodociągom zgodnie ze
    wskazaniem na licz. gł.
    4. Administrator pobiera pieniądze od lokatorów wg. wskazań licz.
    indywidualnych
    5. Wiadomo, że nigdy suma licz.indyw. nie będzie się zgadzała ze
    wskazaniem licz. głównego
    6. Różnicę dzieli się między lokatorów
    7. Jeśli uważasz, że różnica jest zdecydowanie wyższa niż być powinna
    zainteresuj się tym, no ale nie na tej grupie, bo tu nikt nie podkrada
    Twojej wody.

    Coś jeszcze trzeba wyjaśnić?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej