    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielnia Mieszk mnie wykończy. ..co robić???
    Date: Tue, 21 Oct 2003 22:49:23 +0200

    On Tue, 21 Oct 2003, Aldona wrote:

    >+ Dlaczego takie bzdury piszesz!!! Jak to nie odróżniam??!!

    Erm, no, nie bić proszę, tak mi wyszło z tekstu !

    >+ A jaka jest
    >+ procedura... to spoldzielnia musi wystąpic do miasta, i miasto jej
    >+ sprzedaje grunt (z bonifikata czy bez, wszystko jedno!)

    No to jak nie wystąpiła to rzeczywiście spółdzielnia.
    [...]
    >+ Spółdzielca utrzymuje cała ta bandę nierobów ... ze sie tak brzydko
    >+ wyraze ... WIEC ZYCZE SOBIE ABY SPOLDZIELNIA TRAKTOWALA
    >+ WSZYSTKICH ROWNO! A W CHWILI OBECNEJ MOJA SPOLDZIELNIA
    >+ IGNORUJE WSZYSTKICH

    Wszystkich nie może. Ale wiem co chcesz powiedzieć: żeby zebrać
    naraz większość to jest problem :(

    >+ ... pan prezes musi jakos przetrwac ...ma
    >+ TYLKO 2 lata do emerytury!

    A to jest problem tzw. "zabezpieczeń społecznych".
    Mało kto myśli jakie bywają skutki wprowadzenia zapisu
    "ochrony przed emeryturą" (choć że nie można go odwołać
    to nie wierzę).

    pozdrowienia, Gotfryd