    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielcze własnościowe czy hipoteczne?
    Date: Wed, 15 Jan 2003 15:40:44 +0100

    > Nowa ustawa tak to reguluje, że żeby się odłączyć od spółdzielni, to w
    całym
    > bloku wszyscy musieliby mieć pełną własność - wtedy spółdzielnia nie ma
    już
    > czym zarządzać - to praktycznie nierealne. Sam nie możesz się odłączyć...
    >
    > No więc? W dalszym ciągu pytam: jakie korzyści?

    No wlasnie, teraz juz male :) Wczesniej, zanim weszla w zycie ta ustawa,
    byly

    pokazne. Teraz to tylko masz taka korzysc, ze mozesz w towarzystwie
    brylowac,

    ze nalezysz do burzuazji i klasy obszarniczej - jako wlasciciel
    nieruchomosci.

    Hmm... mi by sie nie chcialo, za duzo roboty, walki ze spoldzielnia, wpisy w

    ksiegach itp.. no ale to nie argument, mi sie nigdy nie chce zalatwiac
    takich spraw ..

    Przyznam sie, ze nie wiem jakie korzysci...

    Konrad