    From: banzi <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielcze prawo do lokalu a sprawa spadkowa
    Date: Tue, 26 Feb 2008 05:33:46 -0800 (PST)

    On 26 Lut, 13:48, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Troche to dziwne jeżeli dobrze rozumiem, ze rodzice do tej pory posiadali
    spółdzielcze LOKATORSKIE prawo do lokalu
    > mieszkalnego, któe jest niezbywalne i nie podlega dziedziczemiu.
    > Kiedy nastapił spółdzielczy przydział lokalu: przed slubem mamie, czy po slubie
    obojgu rodzicom (jesli po slubie to z
    > mocy prawa obojgu rodzicom nawet, jeżeli na dokumentach figuruje tylko mama)?
    > Natomiast może podlegać sam wkład "lokatorski" do spółdzielni, nominalnie to są
    zapewne bardzo niewielkie pieniadze.
    > JaC
    >
    > -----

    mama) to kazano nam przeprowadzic sprawe

    > spadkowa.

    Mieszkanie zostalo nabyte po slubie. Mama byla i jest glowna
    lokatorka. Dla spoldzielni widac nie ma to jednak zadnego znaczenia.
    Sprawe spadkowa nalezalo przeprowadzic zeby byla mozliwosc wykupu
    mieszkania na wlasnosc. No i stad sie zrobil ten caly galimatias :(

    Help!

    banzi