    From: " 666" <j...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielcze prawo do lokalu a sprawa spadkowa
    Date: Tue, 26 Feb 2008 13:48:51 +0100
    Sender: j...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Troche to dziwne jeżeli dobrze rozumiem, ze rodzice do tej pory posiadali
    spółdzielcze LOKATORSKIE prawo do lokalu
    mieszkalnego, któe jest niezbywalne i nie podlega dziedziczemiu.
    Kiedy nastapił spółdzielczy przydział lokalu: przed slubem mamie, czy po slubie
    obojgu rodzicom (jesli po slubie to z
    mocy prawa obojgu rodzicom nawet, jeżeli na dokumentach figuruje tylko mama)?
    Natomiast może podlegać sam wkład "lokatorski" do spółdzielni, nominalnie to są
    zapewne bardzo niewielkie pieniadze.
    JaC

    -----

    > Ja, mama i tata bylismy zameldowani i mieszkalismy w lokalu spoldzielczym.
    > Teraz nadeszla okazja do jego wykupu na wlasnosc.
    > Niestety tata zmarl w 2004 roku i chociaz nie byl glownym lokatorem (jest nim mama)
    to kazano nam przeprowadzic sprawe
    spadkowa.