  • Data: 2003-03-26 09:12:57
    Temat: Re: Spol. mieszkaniowa i ich bezkarnosc
    Od: "Joanna Baluszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Witold Mikiciuk" <w...@n...pl> napisal w wiadomosci
    news:Pine.GSO.4.30.0303260920390.8848-100000@boromir
    > Nasza-mieszkancow sytuacja jest niewesola, nie jestesmy czlonkami sp-ni
    > ani wspolnota mieszkaniowa ale za wszelka cene chcemy sie pozbyc obecnego
    > zarzadu.
    Dla mnie na oko cos jest nie tak.... albo jest mieszkanie spoldzielcze i
    wtedy jestescie czlonkami spoldzielni albo jest wlasnosciowe i nie jestescie
    czlonkami spoldzielni (ale co Was wtedy jakas sp-nia obchodzi?). Na jakiej
    podstawie zajmujecie lokal?

    > Ich praca polega na podliczaniu ile i komu zabrac lub nie dac.
    Nooo jesli spoldzielcze to na tym ich praca polega. Jesli wlasnosciowe a ta
    firma jest zarzadza nieruchomoscia to tez na tym ich praca polega...

    > Czekam z niecierpliwoscia i pozdrawiam
    No wlasnie - to jakie jest to mieszkanie?

    pzdr
    aska