    From: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Splata kredytu studenckiego-kredytobiorca kontra PKO
    Date: Fri, 30 May 2003 00:36:54 +0200

    mialem podobna sytuacje
    nie wygrasz bo w warunkach umowy jest tez ze w razie nie zaliczenia
    kjolejnego semestru splata rozpoczyna sie natychmiast i trwa do momentu
    przejscia na kolejny semestr
    wiec jesli oblales semestr pierwszy to do momentu przedstawienia zaliczenia
    pierwszego semestru bedziesz musial splacac ten kredyt
    pozdrawiam

    Użytkownik "Paweł Stankiewicz" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zeszłego
    > roku.I według mnie powinien mieć zastosowanie § 10. 1.:
    > ,,Spłatę kredytu i odstek Kredytobiorca zobowiązany jest rozpocząć po
    upływie
    > roku od daty ukończenia studiów,nie później niż w dniu 1 pażdziernika roku
    > następującego, w którym według planu studiów Kredytobiorca powinien
    ukończyć
    > studia."
    > Chciałem im to wysłać,ale zanim to zrobiłem przyszedł monit z groźbą
    > wypowiedzenia umowy i egzekucji całej sumy kredytu.Za namową prawnika z
    Klubu

    http://www.gazeta.pl/usenet/