eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
  • Data: 2002-05-09 17:29:25
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz" (...)
    >
    > moralnosc Kalego - jak Kali komus ukrasc krowe to dobrze a jak kto
    Kalemu to
    > zle.

    Ze co prosze?

    > Propozycja wyjazdu to dla ciebie chamstwo ale sam w ordynarny sposob
    > skladasz ja adwersarzowi i niech wszyscy widza jak milością bliźniego
    pałasz
    > ;-))

    1. Widze, ze guzik zrozumiales z tego co napisalem.

    2. Czy "palanie mikloscia blizniego" wg "stadardow niejakiego blada" do
    osob, ktore maja dla mnie niespecjalnie uprzejme propozycje to jakis
    kolejny obowiazek obywatela, o ktorym nie wiem?

    > i ten piekny podzial na my i oni.

    A co ci sie w nim nie podoba?

    > Zegnal ozieble

    Tak, ja tez sie zegnam. Moze byloby dobrym pomyslem, gdybys oznaczyl
    watek jako ignorowany, zebym cie tu nie musial wiecej ogladac,
    przemadrzaly lewusie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz