eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    From: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Date: Thu, 9 May 2002 18:34:41 +0200

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Uczestnictwo w spisie jest obywatelskim obowiązkiem. Mamy demokracje
    > więc może wyjściem dla ciebie byłaby emigracja?

    1. Leszku, wyjasnilem w innym liscie o co mi chodzi. Napisalem bardzo
    jasno, ze chce legalnie lub tanio+bezkarnie nie uczestniczyc w spisie, a
    nie pisalem niczego na temat emigracji.

    2. W jeszcze innym liscie napisalem dlaczego nie chcemy brac udzialu w
    spisie, jak rowniez napisalem, zeby lepiej nie dyskutowac na temat
    powodow, bo niektorzy jezdza winda, inni zbieraja pocztowki, jeszcze
    inni luibia lowic rybki nad stawem, a jeszcze inni uwazaja, ze udzial w
    spisie jest obywatelskim obowiazkiem.

    3. Nie wiem czy znasz takie dictum sp. Stefana Kisielewskiego (cytat z
    pamieci, to jest zdaje sie w "Dziennikach"): "Mowia mi <<Wez i
    wyemigruj>>, partia tez chce zebym wyjechal. Ja nie chce wyjezdzac.
    Niech oni sobie wyjada.". Poniewaz twoja "propozycje" uwazam za zwykle
    chamstwo, zreszta symptomatyczne dla pewnego rodzaju umyslowosci, to bez
    ogrodek ci mowie, zebys moze ty wyjechal. Mysle, ze bysmy wszyscy
    zyskali, gdybyt takie nowo-stare totalniackie popluczyny wyjechaly.
    Nawet moglbym sie dorzucic do wykupu dla was jakiegos terenu na
    Kamczatce. I tam sobie bedziecie sie bawic w *swoje* obywatelskie
    obowiazki. Przepraszam za tonacje, ale na chamstwo i odmozdzenie mam
    zwyaczj odpowiadac bez specjalnego certolenia sie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz