  • 1. Data: 2011-04-08 08:55:36
    Temat: Spis powszechny, a inne osoby.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    próbuję wypełnić spis przez internet. Muszę podać dane dotyczące pozostałych
    osób zameldowanych w mieszkaniu. Ale nie znam ich nr-ów pesel, ani dat
    urodzenia. Osoby te nie chcą mi ich podać (też bym nie chciał). Co mam
    zrobić w takim przypadku?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2011-04-08 09:05:30
    Temat: Re: Spis powszechny, a inne osoby.
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marian Paździoch <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > osób zameldowanych w mieszkaniu. Ale nie znam ich nr-ów pesel, ani dat
    > urodzenia. Osoby te nie chcą mi ich podać (też bym nie chciał). Co mam

    Innych osob doroslych chyba nie musisz, one same wypelnia spis, a jesli to
    Twoje dzieci to chyba znasz pesele?

    a.

  • 3. Data: 2011-04-08 10:29:46
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Innych osob doroslych chyba nie musisz, one same wypelnia spis,
    Muszę podać kilka informacji o zameldowanych w tym samym mieszkaniu osobach
    (imię,naziwsko,płeć,pesel,data urodzenia)

    >a jesli to Twoje dzieci to chyba znasz pesele?
    Rodzice, nie znam.