  • 1. Data: 2007-10-17 19:30:43
    Temat: Spamujący kandydat na posła
    Od: "WJ" <n...@n...pl>

    Witam.
    Właśnie dostałem od pewnego kandydata na posła maila zachęcającego do
    zagłosowania na niego. Jestem ciekaw, czy to podpada pod ustawę antyspamową
    (jest tam mowa o wysyłaniu niezamówionych informacji handlowych, ale czy to
    jest inormacja handlowa?)?

    --
    Pozdrawiam,
    WJ

  • 2. Data: 2007-10-17 20:26:11
    Temat: Re: Spamujący kandydat na posła
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > zagłosowania na niego. Jestem ciekaw, czy to podpada pod ustawę antyspamow?
    > (jest tam mowa o wysyłaniu niezamówionych informacji handlowych, ale czy to
    > jest inormacja handlowa?)?

    Jesli ci cos w zamian obiecał (typu lepsza Polska) to tak.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-10-17 21:01:25
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Jesli ci cos w zamian obiecał (typu lepsza Polska) to tak.

    Hmmm... I idąc tym tokiem rozumowania (obietnica lepszej Polski po wyborach
    jako informacja handlowa o czymś w zamian) dochodzimy do konkluzji, że każda
    obietnica wyborcza, każdy przedstawiony przed wyborami program, który ma
    cokolwiek poprawić to próba kupienia głosu, co chyba jest w naszym kraju
    zabronione ;)

    pozdr

    Monika

  • 4. Data: 2007-10-18 06:32:20
    Od: "WJ" <n...@n...pl>

    > Jesli ci cos w zamian obiecał (typu lepsza Polska) to tak.

    Nie, nic nie obiecał ;) Mail bardzo niewinny: "ZAPRASZAMY NA WYBORY I NA
    POzytywne GŁOSOWANIE .", podpisany imieniem i nazwiskiem kandydata.
    Wyraźnie sugeruje na kogo głosować, chociaż pewnie treść jest tak
    skonstruowana, że mail nie podpada pod ustawę? I tak będę głosował na PO
    (ciekaw jestem, czy w innych regionach kraju ludzie dostają takie maile od
    PO? Po PIS bym się tego spodziewał ;), ale już napewno nie na tego gościa.

    --
    Pozdrawiam,
    WJ