    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek i zasiedzenie
    Date: Mon, 4 Feb 2002 14:15:04 +0100

    "Andrzej" [...]

    > nie
    >
    > ???
    > Nie bardzo rozumiem jaki to ma związek z moja sprawą :-(

    Ano taki, ze nie mozna zrzec sie spadku po jego otwarciu,
    a wiec po smierci spadkodawcy, wiec nie moze byc tak, ze
    pozostalis padkobiercy "zrzekaja sie" "na korzysc jednego"

    Mozna zrzac sie za jego zycia.

    Po smierci spadkodawcy mozna spadek ODRZUCIC, le juz nie na
    "czyjas korzysc", lecz po prostu odrzucic. I wtedy spadek przechodzi na
    "spadkobiercow odrzucajacego". Wiec zwylke to duzy klopot, bo oni
    tez musielibysie zrzekac, a jak nie sa pelnoletni to kurator ...

    Prosciej przyjac spadek i darowac. "komu trzeba".

    > Dziękuję i pozdrawiam,
    > Andrzej

    Boguslaw