    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Date: Fri, 23 Oct 2015 08:20:24 -0500
    <mun1d6$af9$1@node1.news.atman.pl> <munv7t$dh2$1@node2.news.atman.pl>
    <muo05h$emh$1@node2.news.atman.pl> <p...@m...tk>
    <murm7j$q27$1@pippin.nask.net.pl> <p...@m...tk>
    <muumhf$b4o$2@dont-email.me> <mvfli0$fg1$2@node2.news.atman.pl>
    <mvfo7q$hvs$2@node2.news.atman.pl>
    <1foi8qllu48ft$.abr4rdgbskp8.dlg@40tude.net> <mvut0i$fjp$3@dont-email.me>
    <mvvdtc$ogn$1@node1.news.atman.pl>
    <5624bafb$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
    <n02e2o$d84$1@node2.news.atman.pl>
    <5624caf6$0$27522$65785112@news.neostrada.pl>
    <n02ieg$ikh$1@node2.news.atman.pl>
    <5624d259$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <n02k2i$ft5$1@node1.news.atman.pl>
    <562504b8$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>

    Kris wrote:
    > Mój przypadek:
    > Po śmierci ojca odziedziczyłem udział 1/3 z 1/2(czy jakos tak jest to zapisane) w
    nieruchomości wartej ok 0,5mln.
    > Na tą chwile ten udział jest niewiele wart bo jest nioezbywalny praktycznie- kto
    kupi udział 1/3 z 1/2 w zamieszkałym domu?
    > Wartość materialna będzie to miało w momencie gdy wszyscy właściciele zechcą tą
    nieruchomość sprzedać wtedy po prostu proporcjonalnie podzielimy się kasą.
    > I teraz wyobraźmy sobie sytuacje że ojciec oprócz tej nieruchomości mógł mieć np.
    jeszcze 10tys kredytu.
    > Nawet gdybym przyjął spadek z dobrodziejstwem... to i tak gdybym tego długu
    dobrowolnie spłacać nie chciał komornik zajął by inne/łatwiej zbywalne składniki
    mojego majątku. Bo co z tego że wystawiłby na licytację mój udział w nieruchomości
    jeśli najprawdopodobniej nikt by tego nie kupił

    zgadzam sie z tobą.
    Ale postaw sie po drugiej stronie.
    Pozyczylem twojemu ojcu 10 tys zl. Zawsze był uczciwy i dotrzymywał słowa.

    Ewazasz że ma sie iść bująć?
    Wolę poczekać aż te 10 tyś znajdziesz.
    Spłacaj po 100 miesiecznie ale spłacaj.