  • Data: 2015-10-18 08:23:32
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-18 o 03:37, witek pisze:
> [...]
    rtykuly/wa%c5%bcne-zmiany-w-prawie-spadek-i-testamen
    t/ar-AAfvNAi

    > No właśnie dopiero staje sie przedmiotowa.
    > Bo skoro przyjmujesz z dobrodziejstwem inwentarza to nie oznacza ze z
    > automatu ktos ci za darmo spis tego inwentarza zrobi.
    > Dopiero bedzie płacz i lament jak sądy zaczną zarządzać sporządzenie
    > spisu inwentarza a koszty poniosą spadkobiercy.

    Jak czytam artykuły na internecie na ten temat to aż mi się rzygać chce.
    Na przykład tu:
    http://finanse.wp.pl/kat,1033781,title,Rewolucja-w-p
    rawie-spadkowym-Koniec-z-dziedziczeniem-dlugow,wid,1
    7914932,wiadomosc.html?ticaid=115c80&_ticrsn=3

    "Koniec z bulwersującymi historiami, jak ta, o której kilka lat temu
    rozpisywały się gazety. Do rodziców czterolatka wtargnął komornik,
    żądając od małoletniego chłopca spłaty długów po dziadkach."

    Po tym bełkocie już przestałem czytać - przecież sytuacja tego
    zadłużonego 4-latka i przed, i po zmianie przepisów jest taka sama.

    --
    Liwiusz