  • Data: 2023-03-29 13:28:28
    Temat: Re: Spadek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 09:44:05 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > No to geniuszu, nabyłem i co mam z tego?

    Klopot na głowie.

    Czyli, innymi słowy, jakie
    > obowiązki nakłada na mnie nabycie i jakie prawa mi przydziela? I gdzie to
    > napisano, bo chętnie bym poczytał.

    art 922
    1. Prawa i obowiązki majątkowe zmarłego przechodzą z chwilą jego
    śmierci na jedną lub kilka osób stosownie do przepisów księgi
    niniejszej.
    2.
    Nie należą do spadku prawa i obowiązki zmarłego ściśle związane z jego
    osobą, jak również prawa, które z chwilą jego śmierci przechodzą na
    oznaczone osoby niezależnie od tego, czy są one spadkobiercami.

    Czyli np takie odsniezanie chodnika przy domu musisz robic.
    W jedną lub kilka osób :-)

    J.