eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE › Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: "kredytobiorca" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
    Date: 22 Mar 2004 23:21:33 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 30
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <c3nn4h$kdh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1079994093 22403 213.180.130.18 (22 Mar 2004 22:21:33
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Mar 2004 22:21:33 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.233.231.42, 192.168.243.43
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:202429
    [ ukryj nagłówki ]

    > kredytobiorca wrote:
    > > Dzwoniłem dzisiaj do Rzecznika Praw Konsumenta - odpowiedział, że
    ewidentnie
    > > pierwszym dniem jest DZISIAJ, czyli PONIEDZIAŁEK, bo w PONIEDZIAŁEK już
    sprzęt
    > > BYŁ U NICH (u sprzedawcy), czyli termin upływa jednak w niedzielę.
    > > A możesz podać podstawę - czy tak sobie tylko Kolega rozumuje?
    >
    > art.111 kodeksu cywilnego
    > § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
    > § 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne
    > zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to
    > zdarzenie nastąpiło.
    >
    > Sprzedawca powienien ustosunkować się w terminie 14 dni od zgłoszenia
    > żądania. Dnia zgłoszenia zgodnie z §2 nie wliczamy.
    >
    >
    > > Dla mnie to jest logiczne: w poniedziałek już mogą sprzęt naprawiać, bo
    jest u
    > > nich.
    >
    > Tyle że tu nie chodzi o naprawienie sprzętu, a o termin w którym mają
    > ustosunkować się do żądania. W ogóle było jakieś żądanie?

    Było. No to już sam nie wiem - skłaniam się ku zdaniu Kolegi.
    Jutro dzwonię do Rzecznika... w innym mieście :((

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1