    From: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sol na ulicach i powodowane szkody
    Date: Wed, 15 Jan 2003 21:35:59 GMT

    In article <0...@p...pl>, k...@p...onet.pl says...

    > ZTCW te zniszczenia są w sumie większe niż butów :)

    Zgadza sie :-) Zreszta kierowcy sa chyba grupa, z ktorej pieniedzy
    wyciska sie juz tyle, ze niektorym sie odechciewa jazdy :-)

    > Nie jest to (IMHO) działanie na szkodę a raczej skutek uboczny
    > działania na korzyść ;) - np. duża ilość wypadków w zimie mogłaby
    > byc nieporównanie bardziej dotkliwa niż zniszczone buty czy szybciej
    > rdzewiejące auta.

    No, to jest takie wlasnie uszczesliwianie polskiego obywatela. Ktos chce
    nam zrobic dobrze, ale okazuje sie, ze czesto generuje to jakies skutki
    uboczne.

    Dzieki za podpowiedz.

    ..:: pozdrawiam
    ..:: ml