eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierć i spłata kredytów bankowych przez spadkobierców - długie › Re: Śmierć i spłata kredytów bankowych przez spadkobierców - długie
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierć i spłata kredytów bankowych przez spadkobierców - długie
    Date: Tue, 20 Jul 2004 22:52:53 +0200

    > Dziwie się, że ochrona policji nie wezwała zaraz na początku.
    > Przychodzi jakiś facet z ulicy, awanturuje się o informacje o nie
    > swoim koncie, nawet nie wiedząc, czy jest we właściwym banku.
    > A najśmieśniejsze jest to, że dopiero teraz po wszystkim pytasz się o
    > sytuacje prawną.
    > Napisz tylko, czy to był w końcu PKO czy Pekao? Trzeba wiedzieć gdzie
    > kasy nie trzymać, bo zjawi się tam ktoś niezrównoważony i mu wszystko
    > wyśpiewają.

    Jesteś uprzejmy.
    Czyżbyś jeszcze siedział w komunie i wszystko załatwiał pałą ?
    Ale pocieszę Cię. Na szczęście nie mieszkasz w Nysie, tak więc nie ma obawy
    abyśmy się spotkali.
    :)))

    A co do pytania o stuację prawną: dlaczego uważasz, że jest czymś nie na
    miejscu pytać się teraz ?
    Znam się na wielu rzeczach np. elektronice, muzyce, komputerach i grafice
    komputerowej oraz fotografice, ale nie znam się na prawie, a zwłaszcza prawo
    bankowe jest mi obce.
    Czy uważasz, że jest to czymś złym prosić o poradę lub chociaż o wskazówki
    gdzie się udać, co załatwić, ponieważ nie miałem nigdy do czynienia z tego
    typu sprawami ? Niestety w tym kraju nie można liczyć na pomoc urzędników,
    aby człowieka pokierowali tam gdzie trzeba.
    Ponadto czy uważasz z mojej strony, że jest to przestępstwem kryminalnym, że
    chcę spłacić uczciwie długi mojego ojca ?
    Tak już rozumiem. Ty jesteś prawnikiem, który z każdego obywatela tego kraju
    potrafi zrobić przestępce - według zasady: "dajcie mi człowieka, a ja mu
    znajdę odpowiedni parafgraf" :)))

    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl
    Usuń iksa - zabezpieczenie antyspamowe